Razvan Burz

de Razvan Burz

Office 365 + Livescribe = Work Smart!

La Dev-Vision™ suntem fani ai tehnologiei. Ne place cloud-ul, îl implementăm, vindem, customizăm și dezvoltăm pe el. Ne place enorm și Livescribe. Unii dintre noi nu putem sta prea departe de stilourile inteligente Livescribe Echo Smartpen. Avem nevoie de ele mereu, pe teren, la clienți, la conferințe și întâlniri.

Ce facem însă atunci când trebuie să fim cu toții la curent cu ce s-a notat la o întâlnire? Partajăm!Pentru că avem Microsoft Office 365, ne este foarte ușor să partajăm pencast-urile rezultate din stilourile noastre inteligente Livescribe Echo Smartpen. Avem chiar două variante: una prin intermediul Microsoft Office OneNote 2010 (vine și el la pachet cu Microsoft Office 365) și alta pe care o voi prezenta aici.

Partajare inteligentă

Livescribe to Office 365După cum știți, Livescribe Connect permite realizarea de shortcut-uri pentru diverse actiuni. Puteți accesa oricand shortcut-urile scriind o linie de 2 cm, oriunde pe o pagina dotPaper, de la stanga la dreapta și înapoi, fără să ridicați stiloul de pe hartie. Scrieți apoi numele shortcut-ului deasupra liniei și apăsați pe paginile pe care doriți să le partajați. Cheia este să nu trimiteți documente mari prin e-mail. Unele pencast-uri oricum nu se vor putea trimite datorită dimensiunilor considerabile ale fișierului .PDF rezultat. Trimiteți colaboratorilor, partenerilor și colegilor doar link-urile către documente sau, ca în cazul nostru, doar le încărcați în Microsoft Office 365 (pe partea de SharePoint Online 2010).

Pașii de lucru

what_to_do
  1. Deschideți Livescribe Connect și dați clic pe Add new Shortcut.
  2. Completați câmpul Shortcut Name cu un nume. Eu am ales O365, pentru a-l putea scrie repede pe hartie.
  3. Deschideți contul de Microsoft Office 365. Aici e partea puțin mai interesantă. După cum știți, Microsoft Office 365 folosește servicii web pentru maparea folderelor din SharePoint. Haideți să mapăm un folder Shared Documents pe un drive Z:. Avem nevoie de calea către folderul pe care dorim să îl mapăm. Din SharePoint Online, pe folderul cu documentele dorite, selectați Open with Explorer. O fereastra a Windows Explorer vă va afișa conținutul acelui folder. Copiați, din bara de adrese, URL-ul către folderul dorit. Faceți și un nou folder, Pencasts, pentru că așa este elegant să lucrăm.
  4. Înapoi în Livescribe Connect, dați clic pe Choose Folder. Alegeți ca folder Network  și dați clic dreapta pe Network. Alegeți meniul Map Network Drive. Selectați litera preferată pentru drive-ul de rețea. Eu i-am spus Z:. În câmpul Folder, dați paste la calea copiată la punctul 3 din Windows Explorer.
  5. În fereatra Map Network Drive, bifați Reconnect at login și Connect using different credentials. Când vă sunt solicitate credențialele pentru cont, introduceți credențialele de la contul de Microsoft Office 365. Apăsați apoi Finish.
  6. În Livescribe Connect, asigurați-vă că aveți conectat stiloul și dați clic pe Save, apoi pe butonul Sync Now.
  7. După câteva secunde aveți transferat shortcut-ul direct pe stilou. Acum, când părăsiți o întânire, meeting, conferință, cu 10 secunde înainte de a pleca, trageți o linie stanga-dreapta-stanga și scrieți deasupra ei O365. Apăsați cu vârful stiloului pe paginile pe care le trimiteți, confirmați cu dublu-tap și conectați apoi stiloul la PC, Mac, Laptop. El va urca automat pencast-ul, în format .PDF, în cloud, pe Microsoft Office 365, de unde colegii din echipă îl vor putea accesa.

Work smart!

Acesta numesc eu un mod inteligent de lucru. Lăsăm tehnologia să lucreze pentru noi. Câștigăm timp și beneficiem de tehnologie. La urma-urmei, despre asta este tehnologia: să ajute oamenii să facă ceea ce trebuie să facă, dar mult mai rapid și mai bine. Tocmai ați câștigat câteva minute prețioase doar cu aceast pencast. Felicitări! Dacă încă nu aveți un stilou Livescribe Echo Smartpen, vă îndrum către site-ul Smartpen.roachiziționați unul cât mai repede! Și dacă tot  cumpărați unul, vă dăm noi și 30 de zile de Microsoft Office 365, GRATIUTE, cu tot cu training, cursuri de gestiunea informațiilor și de utilizare a stiloului pentru maximul de performanță și eficiență.Părerea mea este că ai fii tare delăsător dacă ai fii manager și nu ai alege chiar acum această ofertă care îți economisește timpul!Spor la succes,
Ultimele două articole
Categorii
Ultimele episoade din podcast
Etichete prezente

Poți obține conținut audio, video și text adițional exclusiv prin Burzcast™ VIP

Fă parte din comunitatea VIP, împreună cu alte sute de români minunați!

Abonează-te la newsletter!