Burzcast podcast audio
Episodul 59 – Scurta lectie de podcasting

Postat în data de: 04 apr. 2017

Găzduit de către: Razvan Burz

Durată: 23 minute

Categorii: Podcast

Invitați: nu există invitați în acest episod


Episodul 59 – Scurta lectie de podcasting
5 (100%) 23 voturi
Episodul 59 – Scurta lectie de podcasting

Prezentarea episodului 59

 

Dorind să cresc și mai mult awareness-ul pe podcasting și poate să te inspir și pe tine să lansezi un podcast, acest episod prezintă în linii mari pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a realiza un podcast de succes. Te susțin în realizarea unui podcast de succes. Spune-mi cum te pot ajuta.

 

Am început podcastul prin a sublinia motivele pentru care multiple podcasturi din România au fost oprite. Principalul motiv pentru anularea unui podcast este ROI-ul nu foarte evident.

Chiar și înainte de Burzcast am avut 2 tentative de a începe un podcast și apoi am renunțat datorită unor proiecte care au necesitat toată atenția mea la acel moment și apoi a faptului că nu percepeam venituri monetare pe măsura investiției.

Din fericire, pentru oricine dorește să înceapă un podcast, există speranțe: return on investment-ul apare, dar apare în timp și are multiple forme, mult mai frumoase decât cele monetare.

Am investit și continui să investesc mulți bani în Burzcast, chiar dacă pe unele dead-line-uri am omis lansarea unui episod... sau două, dar mă consider norocos că pot realiza un podcast.

Nu cred că are rost să menționez oamenii faini pe care i-am cunoscut datorită podcastului sau contractele care au venit în urma podcastului, deoarece sunt perceput ca "the guy". De asemenea, am crescut mult brandul personal și brandurile proprii prin intermediul acestui podcast. Acesta este un ROI nu foarte evident la început, dar cu foarte mare impact pe termen lung. Am început acum aproape 3 ani Burzcast și văd rezultate minunate iar acesta este doar începutul.

Pentru a realiza un podcast nu ai nevoie de mai mult decât de un PC (sau - preferatul meu, un Mac), un subiect și voce - care nu contează deloc cu sună. Ah... și un pahar cu apă.

Prin intermediul unui podcast poți ajunge la o conexiune directă cu ascultătorii: ei au decis să îți acorde cele n minute pentru mesajul tău, iar la Burzcast, 36 de mii de ascultări mai târziu pot spune că merită.

Podcastul îl poți realiza pe orice temă dorești, atât timp cât îți place acea temă. Poți găsi ușor subiecte de discuție și inspirație și poți oricând aborda potențiali invitați.

Așa cum am spus și in episod, echipamentul este unul simplu (nu trebuie să optezi pentru ceea ce am eu), hostul este bun și dacă optezi doar pentru Libsyn, iar ascultătorii vor veni și creșterea va fi expenențială, cât timp le oferi ceva ce să consume.

Dar mai bine ascultă episodul și apoi dă-mi de veste că dorești să lansezi un podcast. Eu te voi ajuta!

  Ascultă pe iTunes

Trimite prietenilor

Ce înveți din Burzcast #59

  • Cum poți realiza un podcast
  • Ce echipament îți trebuie pentru un podcast audio
  • Ce echipament îți trebuie pentru un podcast video
  • Unde găzduiești un podcast
  • Ce echipament se regăsește în spatele Burzcast
  • Cum editezi un podcast audio
  • Cum editezi un podcast video
  • Cât costă realizarea unui podcast
  • De ce există puține podcasturi românești
  • De ce unii inserenți de ads în podcasturi încă trăiesc cu capul în anul 1999

Sponsori & afiliați

  • Burz Media™
    Burz Media™ este o agenție internațională de social media și new media, care conectează brandul tău la consumatorii acestuia.

Îți mulțumim pentru că ne ești alături, la Burzcast!

Îți mulțumim pentru că ai fost alături de Razvan Burz și în episodul 59.

Dacă ți-a plăcut acest episod, spune despre Burzcast și prietenilor și ne poți ajuta cu un review onest pe iTunes. Rating-urile și review-urile podcastului sunt extrem de utile și le apreciem. Acestea contează în ranking-ul podcastului, iar gazdele și invitații le citesc pe toate.

Îți mulțumim încă o dată și te apreciem! Te așteptăm în episodul următor!

Înscrie-te la Newsletter

Avem și un newsletter cu care te ținem la curent cu tot ce înseamnă tehnologie, productivitate și management. Curat, fără spam, fără reclame!

Abonează-te la newsletter